Job 15 van 50


Report this listing

Solliciteren



Customer Care Medewerker NL/FR


Functie

  • Telefonische ondersteuning (NL/FR) voor vragen over bank-app.
  • E-mailbehandeling (NL/FR) over dezelfde onderwerpen.
  • Social media monitoring en reacties op berichten, met aandacht voor correcte communicatie.

Jouw profiel

  • Je beschikt over zeer sterke communicatievevaardigheden en hebt al een erste ervaring als klantendienstmedewerker.
  • Je kan je uitstekend uitdrukken in beide landstalen, zowel mondeling als schriftelijk, en dit op een professioneel manier.
  • Je hebt een goede kennis van informatica.
  • De woorden stressbestendigheid en klantengerichtheid zijn op jouw lijf geschreven.
  • Je bent proactief en bent heel probleemoplossend ingesteld.
  • Je hebt een ondernemersmentaliteit: moeilijke situaties oplossen en structuur brengen vind je leuk, je blijft flexibel!
  • Ervaring in banksector is een pluspunt, maar niet vereist!
  • Geen thuiswerk
  • Voltijdse job: ma - vrij 8u30 - 17u.
  • Telefonische oproepen aannemen
    Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
    Een boodschap noteren

Aanbod

Wij bieden jou een uitdagende baan in de boeiende financiële wereld te Anderlecht.

Na een positieve interimperiode van 6 of 9 maanden, ontvang je een contract van onbepaalde duur met een marktconform, groeiend verloningspakket en extralegale voordelen.

Je wordt gecoacht en opgeleid door onze deskundigen in een vriendelijke en ondersteunende omgeving!

Ben je ambitieus ingesteld? Dan ben jij zeker de ideale customer care medewerker die we zoeken!

OPSTART? 6 mei

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht